کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

دومين نشست مجازي سالانه شبكه جهاني صاحب كاران ILO درمورد كار اجباري در 19 نوامبر2020

“شبکه جهانی صاحب کاران آی-ال-او در مورد کار اجباری” دومین نشست سالانه خود را به صورت مجازی/غیر حضوری برگزار خواهد کرد.  

این نشست آن-لاین توسط آقای گای رایدر، مدیر کل دبیرخانه آی-ال-او (the Office) همراه با Laura Rubbo از کمپانی والت دیسنی (که ریاست کمیته راهبردی شبکه فوق الذکر را عهده دار است) افتتاح خواهد شد. در ادامه  گزارشات مربوط به شبکه مذکور توام با دو نشست بحث و گفتگو توسط دو پانل، با شرکت کمپانی ها، نهادهای ملی نمایندگی کارفرمایی، شبکه های ملی کسب و کار همچنین بنگاه های کوچک و متوسط ارائه خواهد شد.

این نشست مجازی در روز 19 نوامبر (سال جاری میلادی / 2020) به مدت 2 ساعت از 15 تا 17 به وقت اروپای مرکزی برگزار خواهد شد. زبان نشست انگلیسی، فرانسه و اسپانیش خواهد بود.

خبر نشست مذکور را آقای راوی پیریس، کارشناس ارشد امور کارفرمایی آی-ال-او مستقر در دفتر دهلی نو-هند، برای اطلاع صاحب کاران و نهادهای ملی نمایندگی کارفرمایی و دیگر علاقمندان به موضوع، در ای-میل ذیل، اعلام داشته است. 

برای ثبت نام مستقیم لینکی تعیین شده که در ای-میل آقای راوی پیریس (در ذیل) قابل دسترسی است.

دستور کار و برنامه نشست هم با مراجعه به لینک ذیل قابل دسترسی است.

https://flbusiness.network/second-annual-meeting/

https://flbusiness.network/second-annual-meeting/

جناب عطاردیان، از آنجا که در شرایط کنونی بحران جهانی کووید-19 تمامی این گونه نشست ها ضرورتا به صورت غیر حضوری و آن-لاین برگزار می شود، شرکت در آن برای علاقمندان با مشاغل و تخصص های ذیربط بسیار ساده تر و بیشتر امکان پذیر است. لذا انتشار و پست نشست فوق و دیگر نشست ها از این دست در سایت برای آگاهی علاقمندان مناسب به نظر می رسد. 

مراتب جهت آگاهی و هر گونه دستور اقدام لازم منعکس می شود.

وقت به شادی

شهره تصدیقی

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.