کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

نشست مجازي شوراي عمومي IOE در24 نوامبر2020

جناب  مهندس عطاردیان

با سلام و احترام

ابتدا یک یادآوری:

قبلا طی ای-میل جداگانه ای که به تاریخ جمعه 9 اکتبر خدمت شما (کپی برای دبیرخانه محترم کانون عالی) ارسال کردم موضوع نشست آتی شورای عمومی آی-او-یی را اطلاع رسانی کردم. مقرر بود تاریخ و دستور کار آن نشست متعاقبا از سوی آی-او-یی برای اعضا، از جمله کانون عالی، ارسال شود. 

حال طی آی-میلی که امروز / 9 نوامبر = 19 آبان دریافت کرده ایم، دبیر کل آی-او-یی، آقای روبرتو سوآرز سنتوز، مراتب نشست را جهت آگاهی اعضا به شرح ذیل منعکس کرده است. در مکاتبه دبیر کل آمده است که: 

همه گیری کووید-19 زندگی همه ما را در طول سال گذشته مختل کرده است ولی در عین حال علاقمندی ما را برای گرامیداشت سده سازمان بین المللی کارفرمایان از بین نبرده است. ما خوشحالیم اعلام کنیم که بخش بزرگی از نشست آتی شورای عمومی سازمان را به این رویداد فوق العاده اختصاص داده ایم و شما اعضای سازمان نیز که نیروی پشتوانه 100 سال فعالیت سازمان بوده اید در این رویداد سهیم خواهید بود.

نشست غیر حضوری شورای عمومی آی-او-یی در تاریخ 24 نوامبر 2020 (سه شنبه 4 آذر ماه 1399) از ساعت 13 تا 15.30 با بزرگداشت سده سازمان بین المللی کارفرمایان آغاز بکار خواهد کرد. 

ما در حال برنامه ریزی برای تهیه مجموعه ای از نام رهبران، مورخین، کارکنان سابق، همراه با تجارب مختلف از چند رسانه هستیم. همچنین در وب-سایت آی-او-یی ( www.ioe-emp.org ) تاریخچه اختصاصی با عکس ها و متن هایی با سوابق سازمان راه اندازی خواهیم کرد. در عین حال ویدئویی که تصاویر مربوط به گذشته آی-او-یی را به نمایش می گذارد نیز از موارد برجسته این رویداد خواهد بود.

علاوه بر این، انعکاس پیام های ویدئویی روسای سازمان های ملی کارفرمایی عضو، همراه با یک پانل گفتگو از گذشته، حال و آینده سازمان، با میهمانان برجسته در دستور کار این نشست خواهد بود. ما علاقمند هستیم در هشتگ سده آی-او-یی (  #IOE100 ) از هر یک از اعضا نیز بشنویم. از تاریخ 24 نوامبر تا 18 دسامبر ما یک کارزار رسانه های اجتماعی اجرا خواهیم کرد و ویدئو های دریافتی از اعضا را که حاوی معنا و مفهوم آی-او-یی برای اعضا است پست خواهیم کرد.

ما اعضا را تشویق می کنیم ویدئوهایی از تاثیر آی-او-یی بر سازمان ملی کارفرمایی تهیه کنند و آن را در هشتگ سده آی-او-یی (  #IOE100 ) برچسب گذاری کنند.

در قسمتی دیگر از نشست شورای عمومی، به مروری بر برنامه اقدام سازمان و تحولات جدید اختصاص خواهد یافت.

ما در حال حاضر مشغول آماده سازی تمام اسناد و مدارک، برای مشاوره با اعضا، قبل از نشست، هستیم. دستور کار نشست در ای-میل (ذیل) در بخش منابع قابل دسترسی است.

جناب عطاردیان، مراتب جهت اطلاع و هر گونه اقدام لازم اعلام می گردد. ضمنا به من اطلاع دادند که جناب عالی موافقت فرمودید آقای آرام فاتحی در نشست مذکور شرکت کنند. لذا بدین وسیله از سرکار خانم وطن پرست هم درخواست می کنم ای-میل حاضر را برای ایشان نیز جهت آطلاع ارسال کنند.

ممنون از توجه شما – شهره تصديقي

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.