کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

اطلاعاتی درخصوص اولین اجلاس روسای نهادهای ملی کارفرمایی درژنو

با سلام و احترام

به آگاهی می رساند که:

در روز دوشنبه 25 ماه مارس 2019 برابر با 5 فروردین 1398 ای-میلی از سوی پرزیدنت آی-او-یی، آقای Erol Kiresepi دریافت کرده ایم که طی آن برگزاری اولین اجلاس روسای نهاد های ملی نمایندگی کارفرمایی عضو سازمان بین المللی کارفرمایان / IOE ، در ژنو-سوئیس، در تاریخ 17 و 18 ماه ژوئن سال جاری میلادی اطلاع رسانی شده است. عنوان این اجلاس “سازمان های پیشرو در تغییر زمان” نام گذاری شده و صرفا به منظور هدایت و راهنمایی 156 نهاد ملی کارفرمایی از 146 کشور عضو آی-او-یی تدارک شده است.

قابل یادآوری است که سال 2019 میلادی سال سده سازمان بین المللی کار، آی-ال-او / ILO است. این نقطه عطفی است برای آی-ال-او همچنین برای اجزای سه گانه این سازمان یعنی دولت ها، و سازمان های کارگری و کارفرمایی تا نقش کلیدی در فعالیت ها و مدیریت این سازمان ایفاء می کنند.

آی-او-یی هم در سال آتی 2020 میلادی بزرگداشت یکصدومین سالگرد تاسیس (سده) خود را پیش رو خواهد داشت و بسیاری از اعضای آی-او-یی بزرگداشت های اینچنینی در آینده ای نه چندان دور خواهند داشت. این مرحله برجسته می تواند چالش ها و فرصت هایی را برای گروه هایی فراهم می آورد که دیدگاهی مشخص و استراتژی پیش بینی شده ای برای سازمان های خود در برآورده کردن انتظارات و نیازهای اعضایشان و دیگر مخاطبین در زمان حال و آینده دارند.

در این چارچوب است که همچنانکه در ابتدای متن حاضر درج شده، آی-او-یی اولین اجلاس روسای نهاد های ملی نمایندگی کارفرمایی عضو این سازمان را در ژنو برگزار خواهد نمود.

این اجلاس در عصر روز 17 ژوئن با یک میهمانی مختصر شام به میزبانی کارفرمایان سوئیسی در مرکز ژنو آغاز خواهد شد. شرکت کنندگان در این برنامه فرصت خواهند یافت تا با یکدیگر و با پیشگامان و چهره های برجسته کارفرمایی، همچنین تصمیم سازان و متفکرین از دیگر سازمان های بین المللی، نمایندگی های دائم و دیگر مقامات در ژنو آشنا شوند و یا تجدید دیدار کنند. قابل ذکر است که آقای Klaus Schwab، موسس و رئیس اجرایی “اجلاس جهانی اقتصاد” رسما تایید کرده است که در این اجلاس شرکت می نماید و سخنرانی کلیدی ارایه خواهد نمود.

روز 18 ژوئن نیز این اجلاس کارفرمایی کار خود را در هتل اینترکنتینانتال ژنو آغاز می نماید که طی آن روسای سازمان بین المللی کار، سازمان تجارت جهانی، اجلاس جهانی اقتصاد و دیگر چهره های شاخص و برجسته حضور خواهند یافت و سخنرانی می نمایند.

اساس و پایه بحث های این اجلاس بر تبادل سوابق و تجارب از استراتزی ها برای مقاومت پایدار در شرایط کاملا در حال تغییر زمان ما است. و البته این اجلاس فرصت ارزنده ای است برای هر فرد علاقمند تا تجارب و دیدگاه های خود را در برنامه ای که طبق پیش بینی های به عمل آمده در ساعت 15 یا 15.30 روز 18 ژوئن پایان خواهد یافت، به اشتراک بگذارند.

روز بعد یعنی 19 ژوئن اجلاس سده کنفرانس بین المللی کار برگزار می شود که در آن نیز چندین رئیس جمهور از کشورهای مختلف شرکت خواهند داشت.

پرزیدنت آی-او-یی / Erol Kiresepi با اعلام این مطلب از روسای نهاد های ملی کارفرمایی دعوت کرده است تا با شرکت در این برنامه دانش، تجارب، فرصت ها و چالش های موجود در عرصه های ملی خود را منعکس کنند. پرزیدنت آی-او-یی / Erol Kiresepi درخواست کرده تا افراد علاقمند به شرکت در این اجلاس مراتب را در اسرع وقت به آی-او-یی منعکس کنند. وی اعلام داشته پاسخ سریع در این خصوص موجب تسهیل در برنامه ریزی این احلاس خواهد داشت.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.