کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

تبریکات کانون عالی به مناسبت اجرایی شدن برجام

باسم تعالی

حجت الاسلام و المسلمین

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

 

با سلام و احترام

اینک که با لطف خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تدابیر ارزشمند آن مقام محترم و محبوب و دولت پرتوان و  تلاشگر علی الخصوص وزیر گرامی و عزیز امور خارجه جناب آقای دکتر ظریف  و  تیم مذاکره کننده و صبوری ملت بزرگ ایران  ،  قطعنامه ها  و تحریم های ظالمانه بین المللی علیه میهن عزیز اسلامی ملغی گردید ، مراتب تقدیر  و  سپاس فراوان خود ، اعضا  ، اعضای هیات مدیره  و هیات بازرسان این کانون عالی تقدیم حضور می داریم .

همچنین با آن مقام ارجمند پیمان می بندیم که آن چنان که فرموده اند در زمان ساختن و بالیدن و گذار از تحریم به توسعه ما نیز بعنوان مهمترین نهاد کارفرمایی کشور با نهایت سعی و تلاش سهم خود را به بهترین وجه در بازسازی و نوسازی اقتصادی میهن عزیز اسلامی مان ایفاء نماییم .

سلامتی و طول عمر حضرتعالی و بقا و دوام نظام مقدس و دولت محترم جمهوری اسلامی و پیشرفت و توسعه میهن عزیز اسلامی مان را از درگاه ایزد منان آرزومندیم .

 

محسن خلیلی عراقی

رئیس هیات مدیره

 


 

 

 

باسم تعالی

جناب آقای دکتر علی ربیعی

وزیر محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

 

با سلام و احترام

اجرایی شدن برجام و آغاز روند لغو تحریم های هسته ای علیه کشور عزیزمان ایران ، خبری مسرت بخش ، افتخار آفرین و نشانه پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست خارجی و در جهت احقاق حق مسلم ملت بزرگوار ایران است .

بی تردید این پیروزی حاصل حمایت مقام معظم رهبری ، تجربه ، تلاش و هوشمندی رئیس جمهور محترم ، اعضای محترم هیات دولت و تیم مذاکره کننده و پایمردی و صبوری ملت بزرگ ایران است .

اینجانب لازم می دانم از سوی خود و اعضای این کانون عالی ، اعضای هیات مدیره و هیات بازرسان ، اجرایی شدن برجام را به حضرتعالی ، رئیس جمهور محترم ، هیات محترم دولت و کلیه دست اندرکاران « حوزه کار » و ملت شریف ایران تبریک عرض نمایم .

انشااله تعالی در آینده ای نزدیک شاهد رشد بیشتر تولید ، صنعت و رونق اشتغال باشیم .

 

محسن خلیلی عراقی

رئیس هیات مدیره

 

 

 

 


دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.