کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

اولین کنفرانس ملی بتن سبک 26 و 27بهمن 1390

 

 
به استحضار می ­رساند، ”  اولین کنفرانس ملی بتن سبک  ” توسط انستیتو مصالح ساختمانی دانشگاه تهران و با مشارکت مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن و انجمن بتن ایران، روزهای چهارشنبه 26 و پنج­ شنبه 27 بهمن 1390 در محل پردیس دانشکده ­های فنی دانشگاه تهران برگزار می گردد. همچنین دانشگاه ­های صنعتی شریف، امیرکبیر، تربیت مدرس، علم و صنعت ایران، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی اصفهان، تربیت معلم، همدان، کرمان، گیلان و پژوهشگاه بین­ المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله حامیان علمی کنفرانس خواهند بود.
قابل ذکر است که با توجه به اهمیت ویژه بتن سبک در حوزه ­­های سبک­ سازی سازه ­ها و بهینه ­سازی مصرف انرژی در کشور و هم­ چنین لزوم پرداختن جدی به موضوعات این کنفرانس که در پیوست ارائه شده است، برگزاری آن با مشارکت متخصصین بخش صنعت و دانشگاه، ضرورتی اساسی دارد. از سوی دیگر حضور مهندسان در این کنفرانس به آنان امکان خواهد داد که با آخرین دست­ آوردهای علمی و اجرائی در حوزه بتن سبک آشنا شوند و زمینه را برای کاربرد گسترده­ تر بتن سبک در ساخت و ساز کشور فراهم آورند.
لازم به ذکر است اطلاعات تکمیلی در خصوص این کنفرانس از طریق پایگاه اطلاع ­رسانی رسمی به آدرس: www.LWConcrete.ir  در دسترس می­باشد.
خواهشمند است با اطلاع رسانی به متخصصین و علاقمندان و ارسال مقاله با توجه به تمدید مهلت ارسال چکیده مقاله تا 20 آبان ماه 1390، در این رویداد علمی مشارکت فرمائید.
پیشاپیش از همراهی ارزشمند جنابعالی، صمیمانه سپاسگزاریم.
با احترام
دبیرخانه اولین کنفرانس ملی بتن سبک
 
کسب اطلاعات بیشتر:
تلفن: 61112236 – 66485307 – 66498090
آدرس الکترونیکی(مکاتبات اداری): info@LWConcrete.ir
آدرس الکترونیکی(ویژه مقالات): paper@LWConcrete.ir


دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.