کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

آخرين فرصت معرفي نماينده جهت شركت درمجمع عمومي كانون عالي

بخشنامه شماره 210- 12615  مورخ  8/8/1390

اعضاي محترم كانون عالي انجمن هاي صنفي كارفرمايي ايران

موضوع : مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده مورخ  19/8/1390

 

پس از سلام ،

پيرو بخشنامه شماره 210- 12582  مورخ 25/7/1390 و آگهي پيوست آن ، درخصوص دعوت به حضور در مجمع عمومي اين كانون عالي كه از تاريخ 18 لغايت 20  آبانماه در محل هتل هاي زنجيره اي مهر در شهر يزد برگزار خواهد شد كه قبلاً نيز به دبيرخانه آن انجمن محترم نمابر شده است ، خواهشمند است كليه انجمن هاي عضو كه تاكنون نماينده تام الاختيار خود را معرفي نكرده اند هر چه سريعتر اقدامات لازم را جهت حضور فعال و پربار نماينده خويش در مجمع عمومي مزبور به عمل آورند و حداكثر تا پايان وقت اداري روز يكشنبه 15 آبانماه نماينده خود را به دبيرخانه اين كانون عالي معرفي و رسيد نامه را دريافت نمايند .

يادآوري مي گردد كه از هر انجمن عضو ، يكنفر بعنوان نماينده ، از بعد از ظهر روز چهارشنبه 18 آبانماه لغايت ظهر جمعه 20 آبانماه در محل هتل هاي مزبور مهمان كانون عالي خواهند بود و مقرر گرديد در صورت داشتن همراه ، اسامي را اعلام فرمايند تا اقدامات لازم درخصوص رزرو جا صورت پذيرد . بديهي است كليه هزينه هاي همراهان توسط نماينده انجمن مزبور پرداخت خواهد شد .

ضمناً زمان و نحوه رفت و برگشت نمايندگان خود را طي نامه اي به اين دبيرخانه اعلام فرمايند تا در صورت امكان ترتيبات لازم جهت استقبال آنان بعمل آيد .

همانگونه كه مستحضريد برنامه به اين صورت خواهد بود كه در ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 19/8/1390 همايشي استاني با حضور مقامات و دولتمردان محترم استان يزد و نمايندگان اين كانون عالي برگزار خواهد شد و در ساعت 16 همان روز نمايندگان اعضاي كانون عالي در مجمع عمومي عادی به طور فوق العاده ، با دستوركار و شرايط مندرج در آگهي اي كه قبلاً به اطلاع رسيده است حضور خواهند يافت .

از انجمن هاي عضو كه تاكنون حق عضويت خود را تا پايان سال 1390 پرداخت نكرده اند نيز تقاضا دارد با پرداخت يا ترتيب برنامه اي براي تصفيه بدهي هايشان ، با توافق دبيرخانه اين كانون عالي ، ضمن حمايت از سازمان خود در تحقق خواسته هاي قانوني و مشروع آن انجمن محترم و ساير انجمن هاي عضو ، براي حضور در مجمع و دادن رأي نيز به صورت فعال اقدام نمايند .

 

با تقديم احترام

 محمد عطارديان

دبيركل

 

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.