کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

برگزاری کارگاه آموزشی “مدیریت کارآمد سازمان های کارفرمایی” 3 روزه در تهران

شماره  :  210 – 16787

تاریخ     :  96/5/1

 

اعضای محترم کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران

موضوع : برگزاری کارگاه آموزشی 3 روزه توسط این کانون عالی

با سلام و احترام،

به اطلاع می رساند کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران با همکاری فنی و تخصصی سازمان بین المللی کار/آی-ال-او (ILO) یک کارگاه آموزشی، تحت عنوان “مدیریت کارآمد سازمان های کارفرمایی” در تهران برگزار می نماید. این برنامه به مدت سه روز، در تاریخ 21  الی 23 مرداد ماه سال جاری به اجرا در خواهد آمد که طی آن علاوه بر کارشناسان ارشد آی-ال-او، دبیر کل سازمان بین المللی کارفرمایان، خانم لیندا کروم جونگ / Linda Kromjong (از هلند) نیز در تمام طول مدت سه روز برنامه کاری حضور و مشارکت خواهند داشت.

جهت برگزاری این کارگاه آموزشی سه روزه ، آقای راوی پیریس /  Ravindra Laksen Prasanna  Peiris متخصص ارشد فعالیت های کارفرمایی مستقر در دفتر منطقه ای ILO در دهلی نو-هند، و آقای پااولو سالوی / Paolo Salvai  مدیر برنامه های کارفرمایی مرکز آموزش بین المللی آی-ال-او مستقر در تورین ایتالیا به ایران خواهند آمد.

کارگاه آموزشی مزبور، یک فرصت مناسب برای گردهمایی دست اندرکاران مسائل کارفرمایی و همچنین آشنایی و بهره گیری از تجارب و آموخته های بین المللی در جهت توانمندسازی و ارتقای کیفی مدیریت و عملکرد سازمان های ملی نمایندگی کارفرمایی فراهم می آورد .

با عنایت به مراتب فوق خواهشمند است با توجه به مفاد و محتوای آن کارگاه، نسبت به معرفی 4 نماینده از میان اعضای هیات مدیره ، هیات بازرسان و دبیر آن تشکل، حداکثر تا لغایت روز سه شنبه 1396/5/10 اقدام فرمایید. موجب تشکر است مراتب معرفی افراد مورد نظر، به لحاظ ضرورت انجام تدارکات اداری مربوطه توسط این کانون عالی، با رعایت سقف زمانی مذکور صورت پذیرد.

قابل ذکر است که هزینه شرکت نمایندگان در این کارگاه سه روزه، همراه با پذیرایی و صرف ناهار، بر عهده این کانون عالی خواهد بود. چارچوب این برنامه نیازمند حضور و مشارکت نمایندگان محترم در هر سه روز برنامه کاری کارگاه می باشد. دستور کار و برنامه زمانی مربوطه متعاقباً و پس از معرفی نمایندگان مورد نظر ارسال خواهد شد.

خواهشمند است ضمن معرفی نماینده یا نمایندگان آن تشکل به این کانون عالی ، هریک از نمایندگان مزبور با مراجعه به لینک

http://intranetp.itcilo.org/EMM/A3510733/en

 

فرم اطلاعاتی مربوط به شرکت کنندگان را به صوت آنلاین تکمیل فرمایند . قابل توجه است که فرم اطلاعاتی مزبور ، مستقیماً برای سازمان بین المللی کار ارسال می گردد . در صورت هر گونه پرسش و یا کسب اطلاعات بیشتر لطفاً با دبیرخانه این کانون عالی تماس حاصل فرمایید.

 

کانون عالی انجمن های صنفی

کارفرمایی ایران

 

 

زمان : 21 – 22 و 23 مردادماه 1396

از ساعت 30: 8  الی 17

محل : میدان فلسطین خیابان طالقانی خیابان شهید برادران مظفر پلاک 86 سندیکای شرکت های ساختمانی ایران

 

 

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.