کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

گزارش کانون عالی درشورای عمومی سازمان بین المللی کارفرمایان

در اینجا ترجمه متن فارسی گزارش کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران را در نشست  (31 ماه می میلادی 2015) شورای عمومی سازمان بین المللی کارفرمایان در رابطه با تغییر و تحولات دورن سازمان بین المللی کارفرمایان ملاحظه می فرمایید. برای مشاهده متن انگلیسی این گزارش اینجا را کلیک فرمایید .

 

 

نشست شورای عمومی سازمان بین المللی کارفرمایان / آی-او-یی

ژنو-سوئیس، 31 می 2015 برابر با 9 خرداد 1394

یادداشت کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران در رابطه با تغییر و تحولات دورن سازمان بین المللی کارفرمایان

 

آقای رئیس،

ممنونم که علیرغم فرصت زمان کوتاهی که به این نشست اختصاص داده شده است به من فرصت صحبت دادید.

من درخواست صحبت کردم تا به نمایندگی از طرف کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران چهار نکته را مطرح کنم:

اول: سال گذشته ما به دلیل مشکلات مربوط به زمان پروازی نتوانستیم در نشست پیشین شورای عمومی سازمان (بین المللی کارفرمایان) شرکت کنیم و امیدوارم خیلی دیر نشده باشد که ما امروز به شما، آقای دنیل فونس دی روآجا (از آرژآنتین)، برای انتصاب شایسته تان به سمت ریاست سازمان بین المللی کارفرمایان تبریک بگوییم.

شما در مدت 14 سالی که سمت نایب رئیس اجرایی سازمان بین المللی کارفرمایان را عهده دار بودید، تلاش کردید تا روند سیاست گذاریهای بین المللی در مسائل کار و امور اجتماعی به گونه ای هدایت شود که موجبات پویایی، تدوام و پایداری کسب و کار فراهم گردد و علاوه بر این تقویت کننده فضایی مناسب برای توسعه بنگاه ها و اشتغال زایی نیز باشد..

همچنین در طول سال های بسیاری که ریاست نشست های گروه کارفرمایی کنفرانس های بین المللی کار را عهده دار بودید مذاکرات سیاست گذاری ها را با تجارب، دیدگاه ها ، و نگرانی های خود غنا بخشیدید و جریان امر را به گونه ای هدایت و رهبری نمودید تا نتایج آن مرتبط با موضوع، به موقع ، و اصولی تدوین گردد..

لذا، آقای رئیس، مراتب تشکر و احترام ما را برای خدماتی که طی سال ها به سازمان بین المللی کارفرمایان و اعضای آن ارایه کردید بپذیرید. برای شما در ترسیم اهداف، رسالت و چشم انداز سازمان آرزوی آینده ای توام با موفقیت داریم.

دوم: مایلم مراتب تشکر ما از دبیر کل سابق سازمان بین المللی کارفرمایان، آقای برنت ویلتون (از نیوزیلند) برای هدایت شایسته سازمان در سه سال گذشته نیز در اسناد این نشست ثبت شود.

برنت ویلتون در پی دعوت کانون عالی، در ماه اکتبر سال گذشته دیداری از کشور من ایران به عمل آورد و طی دیدارش مستقیمآ با انجمن های عضو کانون عالی و همینطور مقامات عالی رتبه مملکتی ملاقات و گفتگو کرد.

دیدار وی فرصت مغتنمی برای گفتگو و تبادل نظرات در موضوعات مختلف و به خصوص  در مورد چگونگی ارتقای عملکرد تشکیلات ما فراهم آورد.

حمایتی که وی همواره از ما به عمل آورد دلگرم کننده بود. ما برای وی آرزوی موفقیت در شغل جدیدش داریم.

آقای رئیس،

جا دارد در اینجا ما از تیم دبیر خانه سازمان (بین المللی کارفرمایان) هم برای سهم عمده ای که در انجام شایسته فعالیت های سازمان داشته اند تشکر کنیم.

مشاهده اینکه گروه دبیر خانه سازمان، برای ارتقای کیفی برنامه ها، چه حجم گسترده ای از کار را از قبل و بعد، و در جریان نشست های شورای عمومی (سازمان بین المللی کارفرمایان) و همینطور کنفرانس های آی-ال-او، به نحو احسن به انجام می رسانند بسیار تحسین بر انگیز است و به این لحاظ ما از تیم دبیر خانه هم تشکر می کنیم.

در همین رابطه از آقای روبرتو سوآرز سانتوز (از اسپانیا)، معاون دبیر کل هم برای همکاری و هدایت سازمان در طول ماه اوریل که سازمان عملآ دبیر کل نداشت هم تشکر می کنیم.

سوم: موجب خوشحالی است که مراتب تبریکات صمیمانه مان را به خانم لیندا کرومجونگ برای انتصاب ایشان به سمت دبیر کل جدید سازمان ابراز کنیم. یقینآ شما نیز، خانم دبیر کل، در مسیر ارتقای سازمان ادامه فعالیت خواهید داد، و همچنین انتظارات اعضا علاقمند و مشتاق را نیز بر آورده خواهید نمود. برای شما در نقش جدیدتان آرزوی موفقیت داریم.

و چهارم: مایلم به اطلاع برسانم که کانون عالی ضمن تلاش برای ارتقای ظرفیت خود، سیاست حفظ، و جلب و جذب اعضای جدید را دنبال می کند.

در این ارتباط، کانون عالی در ماه دسامبر سال 2014 نیز یک کارگاه دو روزه تحت عنوان “سازمان کارفرمایی اثرگذار” در تهران بر گزار نمود. این برنامه با همکاری فنی و مالی دفتر فعالیت های کارفرمایی سازمان بین المللی کار و همینطورمرکز آموزش بین المللی تورین آی-ال-او برگزار شد. این فرصتی است که ما در اینجا از آقای آرنوت دی کاستر، مدیر فعالیت های کارفرمایی مرکز تورین هم تشکر کنیم.

ضمن تآئید همکاری های خانم دبورا فرانس ماسین، مدیر دفتر فعالیت های کارفرمایی و تیم ایشان در تحقق این برنامه و تشکر از آنان، انتظار داریم از خدمات کارشناسی و همکاری های فنی بیشتری به عنوان ادامه فعالیت های قبلی بهره مند شویم.

موجب قدردانی است چنانچه خانم دبیر کل، (لیندا کرومچونگ) نیز به منظور تسهیل در پروسه این درخواست همکاری با د فتر یاد شده در ارتباط باشند.

یقینآ این امر مستلزم مذاکرات بیشتری در زمانی دیگر و در نشستی جداگانه با شخص خانم دبیر کل است.

آقای رئیس، خانم ها و آقایان،

با تشکر از اینکه مستمع نظرات ما بودید.

 

 

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.