کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

یادداشت کانون عالی کارفرمایی ایران در تکریم از آقای اد پاتر

جناب آقای اد پاتر از امریکا یکی از چهره های شاخص در فعالیت های سازمان بین المللی کار بوده است. وی سال ها سخنگوی گروه کارفرمایان در کمیته اجرای استانداردهای کنفرانس بین المللی کار بود. در تصویب اسناد مهمی از جمله محو کار اجباری، محو کار کودک، اصول و حقوق بنیادی نیروی کار و بسیاری دیگر نقش کلیدی داشت. وی چهره ای قابل احترام، فعال، صاحب نام و شاخص بود. وی نظرات و مواضع مخالفین را با بردباری استماع می نمود و در یافتن راه کارهای مناسب برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب به عنوان یک تسهیل کننده عمل می نمود.

علاوه بر فعالیت های شایسته و بسیار در آی-ال-او، وی همچنین سال ها مدیریت دپارتمان حقوق جهانی نیروی کار در شرکت کوکا کولای امریکا را نیز عهده دار بود.

روابط وی و تیم کارفرمایی همراه وی از امریکا با کانون عالی دوستانه و مبتنی بر اصل احترام متقابل بود.

نامبرده در آستانه بازنشستگی است. به همین مناسبت دبیر خانه سازمان بین المللی کارفرمایان از اعضای خود که با وی در ارتباط بوده اند خواسته در صورت تمایل یادداشت های خود در تجلیل و احترام به وی، به مناسبت بازنشستگی اش،را  به سازمان ارسال دارند تا یک جا متمرکز و به وی تسلیم گردد.

با توجه به حسن روابط فی مابین همچنین همکاری های مثبت وی با کانون عالی در قبول مواضعی که از سوی کانون عالی در دفاع از کشور در جریان طرح پرونده ایران در رابطه با مقاوله نامه شماره 111، تبعیض مطرح می شد، این کانون عالی نیز یادداشتی در تکریم از وی تنظیم و برای آی-او-یی ارسال نموده است.

 

 

برای ملاحظه و دریافت فایل پی دی اف “یادداشت کانون عالی، در تکریم از آقای اد پاتر” :

متن انگلیسی را در اینجا و متن ترجمه فارسی را در اینجا کلیک و مشاهده فرمایید.

 


دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.