کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

امضای یکی از مهم ترین تفاهم نامه های همکاری بین بخش خصوصی و دولت

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، آیین امضاء یادداشت تفاهم نامه همکاری بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و خانه صنعت،معدن و تجارت ایران برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور دکتر معراج محرابی و آرمان خالقی ، اعضای هیات مدیره خانه ایران ، معاونین و مدیران ایمیدرو و خبرنگاران رسانه های گروهی برگزار گردید،یکی از مهم ترین تفاهم نامه های همکاری بین بخش خصوصی و دولت در حوزه ی توسعه سرمایه گذاری ،اکتشاف ، استخراج و فرآوری بخش معدن و صنایع معدنی به امضاء سید عبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه ایران و دکتر کرباسیان رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران رسید.

سهل آبادی در حاشیه امضاء این تفاهم نامه با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: اعتراض خود را به برخی قوانین در حوزه واردات که با سیاست های اقتصاد مقاومتی در تضاد است به قوای مجریه و مقننه اعلام نموده ایم و در تلاشیم با تولید ماشین آلات مورد نیاز صنایع کشور را از واردات این ماشین آلات بی نیاز گردانیم.

نایب رییس کانون عالی کارفرمایان ، خانه های صنعت، معدن و تجارت را یک بازوی فراگیر و مطمئن برای اجرایی شدن صحیح خصوصی سازی در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد این تفاهم نامه بتواند از خام فروشی مواد معدنی جلوگیری نماید.

 

برای بزرگنمایی تصاویر بر روی آن کلیک فرمایید !

 

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.