کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

تشکیل شورای مشترک سازمان های کارفرمایی ایران و جمهوری آذربایجان

بخشنامه شماره : 210 – 14180

تاریخ  :  1392/11/16

 

اعضاي محترم كانون عالي انجمن هاي صنفي كارفرمايي ايران

موضوع : تشکیل شورای مشترک سازمان های کارفرمایی ایران و جمهوری آذربایجان

پس از سلام ،

پيرو نامه دریافتی از اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران ، درخصوص پیشنهاد کنفدراسیون ملی سازمان های کارفرمایی جمهوری آذربایجان، به سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو ، مبنی بر تشکیل شورای مشترک سازمان های کارفرمایی دو کشور ، برای همکاری و بررسی راه های توسعه مناسبات تجاری فیمابین ، هیاتی اقتصادی متشکل از مدیران اتاق تهران ، نمایندگان این کانون عالی و برخی از مدیران شرکت ها از تاریخ 24 لغایت 28 آذرماه 1392 عازم باکو شدند .

در این سفر با نمایندگان کنفدراسیون ملی سازمان های کارفرمایی جمهوری آذربایجان ، اتاق بازرگانی، و سرمایه گذارانی از ایران که در جمهوری آذربایجان رشد قابل توجهی داشته اند ملاقات و مذاکرات مبسوطی انجام و نتایج مثبتی حاصل شد . از جمله بین این کانون عالی و کنفدراسیون ملی سازمان های کارفرمایی جمهوری آذربایجان یادداشت تفاهمی امضا شد که متن انگلیسی و ترجمه فارسی آن در سایت های این کانون عالی به نشانی : www.icea.ir , www.payamekarfarmayan.com موجود و قابل مطالعه است .

لذا از کلیه تشکل های کارفرمایی ، انجمن ها و کانون های عضو تقاضا دارد چنانچه نظری در جهت ارتقای چنین یادداشت های تفاهم دارند ارسال فرمایند تا در نوبت های بعدی رعایت گردد و اگر این یادداشت تفاهم می تواند برای ایشان کاربرد داشته باشد اعلام نمایند تا اقدام شود .

با تقديم احترام

محمد عطارديان

دبيركل

 

 

متن انگلیسی تفاهم نامه

 

ترجمه فارسی تفاهم نامه

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.