کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

بيستمين كنگره جهاني بهداشت و ايمني شغلي در كار

از سازمان بين المللي كارفرمايان و كنفدراسيون انجمن هاي كارفرمايي آلمان دعوت شده است تا سمپوزيومي در خصوص رهبري در بهداشت و ايمني شغلي و مسؤليت اجتماعي بنگاه به مثابه محركه‌هاي كسب‌ و كارهاي موفق بين ساعت 16 تا 18 روز شنبه 24 اوت 2014 (2 شهريور 1392)و در جريان بيستمين كنگره جهاني بهداشت و ايمني در كار، كه روز‌هاي 24 تا 27 اوت 2014 (2 تا 5 شهريور 1392) در فرانكفورت آلمان برگزار خواهد تشكيل دهند. اين برنامه به عنوان يك مجموعه ميزگردهاي مشورتي در دست برنامه ريزي است و ما در پي پنج نفر سخنگو/هماهنگ كننده مي‌گرديم تا بحث‌ها را هدايت كنند.

اميدواريم اعضاي سازمان بين المللي كارفرمايان و كمپاني‌هاي مربوط بتوانند از اين برنامه به هزينه خودشان حمايت كنند.

كنگره

سازمان بين‌المللي كار،‌ انجمن بين‌المللي تأمين اجتماعي، و بيمه تأمين اجتماعي آلمان برنامه كنگره جهاني 2014 را سازمان مي‌دهنند كه شامل اجلاس‌هاي افتتاحيه و اختتاميه، اجلاس‌هاي عمومي با كليد‌ يادداشت‌ها، اجلاس‌هاي فني، سمپوزيوم‌ها، و سخنگاهي براي پيشگيري و شب آلمان خواهد بود. گردش‌هاي فني، فستيوال رسانه‌هاي بين‌المللي براي پشگيري، و يك نماشگاه تجاري برنامه كنگره را كامل مي‌كند. برنامه كنگره در اينجا در دسترس است.

نخستين اطلاعيه‌ كنگره اطلاعاتي در خصوص برنامه‌ها براي هيأت نمايندگي‌هاي فعال ارايه مي‌دهد. در اين اطلاعيه:

  • فراخوان براي مقالات در خصوصو 30 سرفصل مختلف كه در سه قسمت اصلي دسته بندي شده
  • فرهنگ پيشگيري -راهبردهاي پيشگير، چشم انداز صفر
  • چالش‌هاي بهداشت شغلي
  • تنوع در دنياي كار
  • و فراخوان اجراهايي براي سخنگاه پيشگيري را

ملاحظه خواهيد فرمود.

ثبت نام براي كنگره جهاني 2014 از هم اكنون امكان پذير است و بايد به صورت وصل‌خط در اين نشاني تكميل شود.

كنگره جهاني بهداشت و ايمني شغلي از سال 1955 هر سه‌ سال در ميان برگزار شده است – آخرين آن در 2011 در استامبول برگزار شد. در كنگره 2008 كه در سؤل برگزار شده بود 4550 نفر شركت كردند. هدف اين كنگره جهاني تضمين فرصت‌هاي براي مبادل اطلاعات جديد در خصوص بهداشت و ايمني شغلي براي تشويق فرهنگ پيشگيري در جهان كار است. مخاطبان كنگره تمام كساني هستند كه به صورت مستقيم يا غيرمستقيم با بهداشت و ايمني شغلي سروكار دارند.

در صورت تمايل به شركت در اين كنگره جهاني مي‌توانيد مراتب را كتباً به دبيرخانه كانون عالي به شماره 88944564 فاكس فرمائيد.

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.