کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

فراخوان همايش نقد و بررسي قانون برگزاري مناقصات و آئين نامه هاي آن

همانگونه كه استحضار دارند ، قانون برگزاري مناقصات و آئين نامه هاي آن به عنوان يكي از قوانين مهم بالادستي صنايع به ويژه صنعت احداث ، از اولويتي اجتناب ناپذير و جايگاهي خاص برخوردار است . اين در حاليست كه قانون مزبور ميان كاربران آن از زمان ابلاغ در سال 1383 تاكنون ، طي يك تجربه ي عملي و كاربردي ، مورد نقد و بررسي قرار گرفته و براساس بازخورد تأثيرات آن در روند اجراي پروژه ها ، با ديدگاه متفاوتي ، چه در باب كميت و چه در مورد كيفيت اصل قانون و نيز دستورالعمل هاي اجرايي بعدي مرتبط با آن همراه بوده است .

در همين راستا در نظر است با همكاري دست اندركاران مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي به عنوان متولي بازنگري قانون ، انجمن هاي صنفي ذي ربط ، نهادها و دستگاههاي اجرايي مرتبط ، همايشي تحقيقي / تحليلي با عنوان ” نخستين هم انديشي سراسري نقد و بررسي قانون برگزاري مناقصات و آئين نامه هاي آن ” مورخ  14  و 15  تيرماه سال  1390  برگزار شود .

بر اين اساس و با عنايت به اين نكته كه مقرر شده در همايش مذكور علاوه بر طرح ديدگاه هاي سخنرانان كليدي ، طي يك جريان هدفمند نقد و هم انديشي جمعي ، ديدگاهها و نظرات طيف گسترده اي از ذي نفعان ، كاربران و مخاطبان بحث ، گردآوري شده و پس از مستند سازي ، رسماً به مراجع ذي صلاح تصميم ساز و تصميم گير كشور ارائه شود . لذا به منظور هر چه پر بارتر شدن ثمرات اين گردهمايي و بهره گيري از تمامي ظرفيت ها و فرصت هاي پيش رو ، تقاضا دارد ضمن شركت در همايش مزبور ، آن را از ديدگاههاي اثربخش خود بهره مند سازيد .

علاقمندان جهت كسب اطلاع بيشتر مي توانند با آقاي آيدين ختلان ، دبيراجرايي همايش و با شماره تلفن هاي  88631020  و 88339562   و  با آدرس ايميل  info@nashrefan.com  مكاتبه نمايند و يا با مراجعه به سايت هاي www.refna.com  و يا  www.nashrefan.com  اطلاعات بيشتري را دريافت فرمايند .

 

لطفاً براي دريافت فراخوان نخستين هم انديشي سراسري نقد و بررسي قانون برگزاري مناقصات و آئين نامه هاي آن اينجا و براي دريافت فرم ثبت نام دوره هاي آموزشي نشر فن اينجا كليك نمائيد .

 

 

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.