کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

در نيازسنجي اينترنتي مركز آموزشي تورين مشاركت كنيد

در نيازسنجي اينترنتي مركز آموزشي تورين از تشكل‌هاي كارفرمايي سراسر جهان مشاركت كنيد!!

آرنو دو كاستر مدير برنامه‌ي اقدام‌هاي كارفرمايي سازمان بين‌المللي كار با ارسال بيانيه‌اي اينترنتي به تمام تشكل‌هاي كارفرمايي سراسر جهان از آن‌ها درخواست كرد تا در يك نيازسنجي آموزشي اينترنتي شركت كنند.

اين نظرسنجي در 4 صفحه تدوين شده و صفحه‌ي اول آن به ارايه‌ي دستور عمل پر كردن پرسشنامه‌ي اينترنتي اختصاص داده شده است. براساس اين دستور عمل شما بايد از يك صفحه به صفحه‌ي ديگر برويد و براي اينكار بايد دكمه‌ي «بعدي» را در پايئن هر صفحه كليك كنيد. براي ارسال پرسش‌نامه كلمه‌ي انگليسي «انجام شد» را كليك كنيد. و اگر پاسخ‌هاي ارايه شده را نپسنديد يك صفحه‌ي جديد بازكنيد و دوباره به پرسش‌ها پاسخ بدهيد.

براساس اين پرسشنامه از شما درخواست مي‌شود تا به برنامه‌ريزان مركز آموزش تورين بگوئيد كه كدام بخش از نيازهاي آموزشي تشكل كارفرمايي شما در اولويت قرار دارد و آن‌ها براي رفع كدام يك از نيازهاي تشكل‌ كارفرمايي متبوع شما برنامه‌ ريزي كنند.

خاطر نشان مي‌شود، برنامه‌ي تدويني مركز آموزش بين‌الملللي تورين در اختيار كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارفرمايي ايران قرار خواهد گرفت و كانون عالي كارفرمايي نيز ترجمه‌ي آن را به تمام تشكل‌هاي كارفرمايي تقديم خواهد كرد و تمام امكانات در اختيار علاقمندان به شركت در برنامه‌هاي آموزشي مركز آموزش بين‌المللي تورين گذاشته خواهد شد تا در اين برنامه‌ها شركت كنند. از همين رو، بسيار ضروري است كه تشكل‌هاي كارفرمايي ايراني نسبت به تكميل و ارسال اين پرسشنامه تا دير نشده اقدام كنند.

براي ادامه ي مطلب و ترجمه‌ي نامه‌ي كاستر همراه با لينك‌هاي مربوطه‌ لطفا رو تصوير ذيل كليك فرمائيد .

 

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.