کانون عالی انجمن هاي صنفي کارفرمايي ايران

|

بالاترين تشكل كارفرمايي بخش خصوصي درسراسركشور

نامه‌ي دبيركل سازمان بین المللی كارفرمايان در خصوص انحلال كانون عالي موازي

آنتونيو پنالوزا دبيركل سازمان بين‌المللي كارفرمايان در نامه‌اي خطاب به خوان سوماويا مديركل دفتر بين‌المللي كار درخواست كرد تا ترجمه‌ي رسمي نامه‌ي وزارت كار و امور اجتماعي جمهوري اسلامي ايران در خصوص انحلال كانون عالي موازي در پرونده‌ي مربوطه در كميته‌ي آزادي انجمن ضبط شود.

جناب آقاي خوان سوماويا
مديركل محترم دفتر بين‌المللي كار

كميته‌ي آزادي انجمن هيأت مديره‌ي سازمان بين‌المللي كار

پرونده‌ي 2576 عليه دولت جمهوري اسلامي ايران به خاطر نقض مقررات «آزادي انجمن و حفظ حق سازماندهي كنوانسيون» 1984 (مقاوله‌نامه‌ي شماره 87)

سازمان بين‌المللي كارفرمايان علاقمند است كپي ترجمه‌ي رسمي نامه‌ي ارسال شده از سوي وزارت كار و امور اجتماعي به كانون عالي كارفرمايان ايران در تاريخ 29 آگوست 2010 مبني بر اينكه حكم دادگاه تهران در خصوص انحلال آن كانون عالي و ضرورت اجراي تشريفات انحلال و گزارش نتايج اقدام را مورد توجه قرار دهد، در پرونده‌ي 2576 «كميته‌ي آزادي انجمن» ضبط شود.

سازمان بين‌المللي كارفرمايان اميدوار است كه انحلال كانون عالي كارفرمايان ايران [كانون موازي] به زودي محقق شود تا بخشي از توصيه‌ها‌ي مصوب كميته‌ي آزادي انجمن در ژوئن 2010 به اجرا درآيد.

سازمان بين‌المللي كارفرمايان همچنين فرصت را غنيمت مي‌شمرد تا از اعضاي كميته‌ي آزادي انجمن به خاطر كار ارزشمند آنان و مشاركتشان در حل مشكلات فراروي كانون عالي انجمن‌هاي صنفي كارفرمايي ايران در سطح ملي تشكر كند.

با احترام

آنتونيو پنالوزا دبيركل

تاريخ نامه: 30 سپتامبر 2010 – 8 مهر 1389

ژنو. سوئيس

دیدگاه ها

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.